יצא לכם לצאת ליום צילומים לעסק שלכם ולא להיות מרוצים מהתוצאה?
כאב ראש אחד גדול לאורך האירגון עם מלא טלפונים והתקלות לא ידועות.
אז הנה מספר טיפים מהמקצוענים איך לעשות את יום הצילומים שלכם טוב יותר, איך לנצל כל רגע וכל קליק במצלמה כדי להגיע לתוצאות מדהימות ובמיום אחד של צילומים להשתמש בתוכן למספר חודשים קדימה.
הגדירו מטרה
מה התוכן שאנחנו רוצים להעלות?
נעשה סיעור מוחות ונצפה בקמפיינים שאנחנו רוצים להעלות, לפי זה נבין איזה יום צילומים אנו צריכים – וידאו או סטילס, צילומי סטיילינג, צילומי מוצר או גם וגם.
ברגע שיהיה לנו את זה נדע עם איזה צלם אנחנו צריכים לעבוד, באיזה מקומות לצלם ומה להכין.
איסוף רפרנסים
אחרי שהבנו מה אנחנו רוצים לצלם, צריך להוריד את הדמיון לידי ביצוע.
אנו ממליצים לאסוף דוגמאות לתוכן שאנו רוצים כדי שנוכל להעביר את הדוגמאות לאיש המקצוע המתאים ולייצר אותם טוב יותר.
כמו לדוגמה בקישור הבא ניתן לאלבום רפרנסים לקראת יום צילומי אוכל
בחירת לוקיישנים
במידה ואתם צריכים מספר לוקיישנים אנחנו ממליצים לעשות סיור מקדים לבחירת המקומות שבהם תצלמו
ולראות שכולם מתאימים לנו ובמרחק קצר בינהם (על מנת לחסוך בזמנים).
אנחנו לא ממליצים על יותר מ-3 לוקיישנים ביום צילומים אחד.
הכנת לוח זמנים
כדי לנצל כל רגע ביום הצילומים, הכינו לוח זמנים מוגדר מראש
הכולל שעת התכנסות, מיקומים, זמן מוגדר לכל סצינה לצילום.
אילו דוגמנים או לחלופין מוצרים מצטלמים בכל סצינה, זמני הפסקה, שעת סיום משוערת
וכמובן – לא לשכוח להשאיר זמן לדברים בלתי מתוכננים.
שיתופי פעולה
בעולם שבו תוכן הוא המלך, השתמשו בקשרים שלכם וצרו שיתופי פעולה.
כל עסק צריך תוכן ומוכן לתת מהידע והמקצועיות שלו כדי לקבל בתמורה תוכן לקידום אישי.
השתמשו בזה וכך גם תוכלו ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות על הדרך.
מנהל יום צילומים
בשפה המקצועית ארט דיירקטור, שכרו איש מקצוע שיפיק את המרב מיום הצילומים שלכם ותנו לו לנהל את התקדמות הצילומים.
הכי חשוב, עם מנהל טוב תוכלו להסתכל מהצד, להתרווח, לשתות את הקפה שלכם ולהמשיך לעבוד כשיום הצילומים מתקיים.