איך להגדיל את האינסטגרם בחינם
האינסטגרם הוא פלטפורמת התוכן המועדפת ביותר בשנים האחרונות. בזמן שפייסבוק הפכה למרכז מחזור ממים (Memes) לא מצחיקים וטוויטר הפך למעצמת הבוטים העולמית, אינסטגרם היא עדיין הבית של מיליוני יוצרי תוכן מעניין ואותנטי.
אז אנחנו יודעים שיש לנו פלטפורמת תוכן משגשגת עם מיליונים של משתמשים, עכשיו רק נשאר לנו לתת להם לראות מה אנחנו שווים וליהנות מכלי פרסום עוצמתי.
הנה לפניכם 10 סודות שאנשי פרסום ומובילי דעת קהל משתמשים בהם באופן יום יומי ואף אחד לא יספר לכם.
1#
נהלו את לו״ז הפרסומים שלכם בהתאם לפעילות.
לכל איזור בעולם יש את השעות העמוסות שלו, ממש כמו פקקים בכביש. פענחו את השעות בהם אנשים פעילים יותר ופרסמו באותן שעות, אנחנו ממליצים להשתמש באחד הכלים לניהול הפרסומים באינסטגרם (מה שנקרא PLANNER). אנחנו באופן אישי אוהבים את האפליקציה LATER.
קישור לאתר האפליקציה כאן.
2#
השתמשו בהאשטגים#
האשטגים הם בעצם ״לינקים״ שמאפשרים לאנשים שמתעניינים בתחום מסויים לראות עוד דברים בנושא באמצעות חיפוש פשוט או באקספלור באינסטגרם (Explore). מה גם שאינסטגרם מראה באופן אוטומטי לאנשים תוכן מתחומי העניין שלהם וההאשטגים יכולים לעזור להביא את התוכן שלכם אליהם.
3#
השתמשו בטיוטות
לא רבים יודעים על האפשרות, אך היא קיימת. חשבו פעמיים – פרסמו פעם אחת. ניתן לשמור את הטיוטות שלכם באינסטגרם ולצפות בהן מאוחר יותר כדי להעיף מבט נוסף ולהחליט האם לפרסם או לא.
4#
ערכו את התמונות
משתמשי האינסטגרם נחשפים לאין סוף של תוכן. וודאו שהתוכן שלכם מושך את העין ברמת הצבע, החדות והייחודיות מעבר לאובייקטים שצילמתם וכך תוכלו לקבל יותר התייחסות לפרסומים שלכם. אפשרויות העריכה באינסטגרם הן דיי דלות ומצומצמות, נסו את האפליקציה Snapseed המעולה לעריכת תמונות.
להורדת האפליקציה לאייפון לחצו כאן. להורדת האפליקציה לאנדרואיד לחצו כאן.
5#
תהיו פעילים
אחד הכלים החשובים שמתפספסים פעמים רבות הוא נושא הפעילות. השתמשו באינסטגרם העסקי כאילו היה שלכם הפרטי, הגיבו לאנשים, תנו לייקים והתכתבו עם אנשים בשוטף – בשם העסק.
6#
נצלו את השטח
הפרופיל שלכם באינסטגרם מורכב משורות של כ-3 תמונות. נצלו את השטח להצגה של תוכן המורכב ממספר תמונות. השימוש ב פיד שלכם לצורך העברת מסר בולט וגדול יבוא לטובתכם בעניין שהפיד שלכם יכול ליצור. אנחנו ממליצים שוב להשתמש באפליקציה Later כדי לעשות את זה, או לחילופין אם יש לכם ידע בפוטושופ – נצלו אותו!
קישור לאתר האפליקציה כאן.
7#
צרו רצף תמונות
כשאתם מעלים תוכן לפיד – יש לכם אפשרות להעלות רצף של תמונות (עד 10). המבקרים שלכם יוכלו לראות רק את הראשונה עד שהם יכנסו ויחליקו לצדדים על מנת לראות את היתר. השימוש בזה מאפשר לכם לגרום לאנשים להתעניין יותר ולראות יותר תוכן בעל מכנה משותף במקום אחד.
מצאנו עבורכם מדריך (באנגלית) שמראה איך לעשות את זה מצוין בקישור כאן.
8#
אנשים אוהבים מבצעים
כשאתם עושים מבצע או הנחה באינסטגרם, אתם מאותתים לאנשים שכדאי להם לעקוב אחריכם כדי לדעת מתי קורה כזה דבר. התוצאה היא תמיד חיובית, עוד אנשים שעוקבים אחרי הפעילות שלכם ביום יום ועוד חשיפה לעסק שלכם.
9#
השתמשו בסטורי
הסטורי הוא כלי עוצמתי מאוד, הוא מאפשר לכם לפרסם תוכן שייעלם לאחר 24 שעות וכל הרעיון שלו הוא לתת עדכונים מהשטח. אפשרו לאנשים גישה להיכנס ל״מאחורי הקלעים״ של העשייה שלכם ולהתעניין בכם יותר. בהמשך אנחנו נפרסם גם מדריכי וידאו כיצד יש להשתמש בסטורי וכל מני טיפים לעיצוב הסטורי.
10#
אנשים, אנשים ושוב, אנשים!
מה מעניין יותר מרכילות? נצלו את הדחפים הבסיסיים שיש לאנשים לדעת יותר על אנשים אחרים ושלבו כמה שיותר אנשים בתוכן שלכם. כך גם להם יש אפשרות לשתף ולהגדיל את החשיפה שלכם. למתקדמים – ניתן לעשות שיתופי פעולה (לרוב בתשלום) עם מובילי דעת קהל שיפרסמו אצלם את החוויה שקיבלו אצלכם ואת המוצרים שלכם.