שיווק במיקור חוץ

מה זה אומר מיקור חוץ?

מיקור חוץ הוא שיטת ניהול מודרנית, שבבסיסה עומד הרעיון להוציא מהארגון את תפעול הפעילויות שאינן נמצאות בבסיסו ולהעבירן לקבלן, ולהותיר בתפעול ובניהול ישיר רק את פעילויות הליבה. שיטה זו מאפשרת לארגון להתמקד בתחום התמחותו, להשקיע את מרב המשאבים בכך, ולקיים מוטת שליטה יעילה על האגפים היצרניים בו.

שיווק במיקור חוץ

בבסיס הרעיון של שיווק בשיטה זו עומד עיקרון ההתמקצעות. משימות כמו שיווק דורשות אנשי מקצוע מיומנים. עבודת השיווק לעסק דורשת מחלקה שלמה של עיניים, ידיים וראשים יצירתיים. בנוסף, שיווק במיקור חוץ חוסך לעסק כסף, בעיקר בשל גמישותו – העסק משלם על פי הצרכים שיש לו, ולא בהתאם לשכר בסיסי או גלובלי כמו במקרה של העסקת שכיר.

למי זה מתאים?

נתחיל מהסוף – לכולם.

ובכל זאת, מנסיוננו מיקור חוץ מתאים במיוחד לעסקים הבאים :

  • עסקים התלויים בהתנהגות עונתית (כמו לדוגמה עסקים שפעילותם בקיץ גדולה מאשר בחורף ולהיפך).
  • עסקים שמרגישים צורך בעזרה בשיווק.
  • עסקים לקראת שינויים (מבניים ותפעוליים) נרחבים.
  • עסקים שמרגישים ״תקועים״ ומעוניינים בדחיפה בתחום הפרסום.
  • עסקים שמרגישים שהפרסום שלהם יכול לעשות הרבה יותר.

איך זה עובד?

הכל מתחיל מלמידה. הצוות שלנו יחקור לעומק את התחום של העסק שלכם, יבחן את האפשרויות הקיימות לפרסומו ואת המתחרים. לאחר מכן נתכנס לפגישה ובה נבחן את מצב העסק שלכם מבחינה שיווקית, את חוזקותיו וחולשותיו. ימונה מנהל פרויקט מצדנו להתנהלות שוטפת מולכם והוא שינהל את הוצאתה לפועל של תכנית השיווק החדשה ביחד עם כל הצוות שלנו. 

כמה זה עולה?

המחירים עבור השירות משתנים על פי צרכיו של העסק, אין תעריף קבוע, אין מחיר פתיחה, דמי רצינות והמצאות אחרות. יש משימות ויעדים אותם צריך לבצע ולהשיג.

לכל לקוח אנחנו בונים תכנית שתתאים בסופו של דבר גם לתקציבים בקנה מידה של העסק שלו. לעסקים שונים יש צרכים שונים ונכסים שונים, לדוגמה : עסק שמחזיק גם אתר הזמנות שדורש שדרוג או אולי גרפיקה לדברים מסויימים. 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

היתרונות של אתרי וורדפרס

בנוף הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני לעסקים כדי לבסס נוכחות מקוונת. בחירת הפלטפורמה הנכונה לפיתוח אתרים היא קריטית. וורדפרס בולטת כאפשרות חזקה ופופולארית. הנה כמה יתרונות

קרא עוד...

התחילו עכשיו

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם עם כל הפתרונות שאתם צריכים כדי להצליח בענק